Автор Тема: не получается экспортировать для unity полностью  (Прочитано 206 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн rom

  • Житель
Добрый день ! не получается экспортировать fbx с прозрачностью и всеми цветами, кто может посоветовать как правильно это делать


Оффлайн rom

  • Житель
https://blendermarket.com/products/better-fbx-importer--exporter
Как вариант, использовать конвертеры:
https://www.autodesk.com/developer-network/platform-technologies/fbx-converter-archives
https://richwhitehouse.com/index.php?content=inc_projects.php&showproject=91
или искать халяву на Cgpersia...

можете подробнее объяснить как сделать с помощью https://www.autodesk.com/developer-network/platform-technologies/fbx-converter-archives, я нигде не нашел нормальную документацию

Оффлайн Samovar

  • Житель
Честно говоря, я не знаю. Надо пробовать, экспериментировать. Вот тебе прямая ссылка на халяву (Blender 2.79-2.93), раз не хочешь купить или искать сам на cgpersia:
https://nitroflare.com/view/223CDB9AE56C088/BetterFBX_4.1.7.rar

Features

Supports Blender v2.79 – v2.93.
Supports Blender Renderer, Cycles Renderer, and Eevee Renderer.
Supports N-Gons (Polygons consisting of more than 4 vertices).
Supports importing FBX, DAE, OBJ, DXF and 3DS files.
Supports exporting FBX, DAE, OBJ and DXF files.
Supports exporting FBX smoothing groups.
Supports automatic bone orientation.
Supports armature deform animation.
Supports exporting non-linear animation.
Supports shape key animation.
Supports multiple material sets.
Supports multiple UV sets.
Supports multiple vertex color sets.
Supports meshes attach to bones.
Supports mesh instances.
Supports generic node transform animation.
Supports dummy nodes.
Supports camera.
Supports lights.
Supports custom properties.
Supports importing vertex animation of Maya format(.mc/.mcx) and 3ds Max format(.pc2).
Supports exporting vertex animation of Maya format(.mcx) and 3ds Max format(.pc2).
Compatible with all FBX versions.
Supports exporting from any generic rigging system.
Supports exporting retarget-able human armature from Rigify Auto-Rigging System.
Supports importing Blender friendly armature and 3d models.
Supports exporting game engine friendly armature and 3d models.
Supports Unity Engine 2019, Unreal Engine 4 and Godot Engine v3.2.
Supports Windows, Linux and macOS.


Limitations

Does not support IK bones.
Does not support custom bone shapes.
--------------------------------------------------------------------------
P.S. Если ты заработаешь на этом деньги, а не просто в ознакомительных целях используешь, то лучше купи это дополнение на blendermarket за ~2000 руб. Так будет честно по отношению к человеку, который его создал.

 


Яметрика

* По форуму

* Рекламный блок

* Последние вложения


Скачано: 6
Автор: Юля

Скачано: 7
Автор: Юля
wifi.jpg
Скачано: 16
Автор: fxr
lo_trim778.png
Скачано: 15
Автор: Механик
1.JPG
Скачано: 39
Автор: Greque_s